Μουστοκούλουρα από τον Σπανό


 Όσο περνάει ο καιρός η vegan ζωή μου γίνεται ένα με την ύπαρξη μου και αναδρομικά. Νιώθω ότι ανέκαθεν ήμουν vegan και ότι οι αναμνήσεις μου από την παμφάγα ζωή μου είναι απλώς στιγμιότυπα κινηματογραφικού τύπου που αφορούν έναν άλλο άνθρωπο. Δίπλα σ' αυτή την συνειδητοποιήση έρχεται και η πεποίθηση ότι πλέον οι απλές γεύσεις με αφορούν και με εντυπωσιάζουν περισσότερο. Κάπως έτσι μιαν ημέρα που βγήκα στην γειτονιά μου, στο Μαρκόπουλο, δοκίμασα τα μαλακά μουστοκούλουρα από τον Φούρνο του Σπανού τα  οποία και σας τα συνιστώ με κλειστά τα μάτια. Γιατί; Γιατί είναι αφράτα. Γιατί δεν είναι πολύ γλυκά. Γιατί έχουν ισορροπημένη γεύση σε σχέση με τα καρικεύματα. Γιατί είναι χορταστικά. Θα μπορούσες να πεις ότι πρόκειται για την ελληνική, μεσογείτικη εκδοχή του ντόνατ ή του κέηκ. Τα μουστοκούλουρα του Σπανού τα βουτάς άφοβα στον καφέ του ή στο vegan γάλα σου ή και στον χυμό σου όπως έκανα εγώ. Τα κόβεις στην μέση και τα τρώς με μια γλυκόξινη μαρμελάδα, ή με λιωμέμενη κουβερτούρα. Είναι για γλυκιά γευστική αμαρτία με λίγο, ίσως, παραπάνω θερμίδες για όσους προσέχουν την σιλουέτα τους την οποία όμως επιμένω να  την προτείνω ανεπιφύλακτα. Είτε  στους συνδυασμούς που σας πρότεινα, είτε σκέτη σ' ένα λιτό αλλά υπέροχα γευστικό πρωινό γεύμα.

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις