ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΤΟ ΝΕΟ ΜΕΝΟΥ ΣΤΟ VEGANAKI

 To Veganaki είναι ένα μαγαζί που αγαπώ. Αποτελεί για μένα σταθερή αξία για τον απλούστατο λόγο πως έχει σταθερά γεύσεις που απολαμβάνω. Είναι κάτι σαν στέκι. Σαν τον διαχρονικά αγαπημένο φίλο ο οποίος δεν θα σε απογοητεύσει ποτε. Τους τελευταίους μήνες δεν το είχα επισκεφθεί. Από την μια η καραντίνα, από την άλλη η απαγόρευση των μετακινήσεων έκαναν αδύνατη μια εξόρμηση μου εκεί στην γειτονιά της Ακρόπολης. Ωστόσο ήμουν συντονισμένος με τα social media του μαγαζιού. Με χαρά έβλεπα την εξέλιξη του, τις ειδήσεις για τον εμπλουτισμό του μένου του.  Ακόμη μεγαλύτερη ήταν η χαρά όταν μέσα στην ραστώνη του Αυγούστου μου δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω αυτό το περιβόητο νέο μενου.

Δοκίμασα την πίτσα της οποίας είμαι λάτρης. Φτιάχνω και εγώ πολλές νόστιμες εκδοχές πίτσας οπότε θα έλεγα ότι είμαι αυστηρός κριτής καθότι γνώστης, καθότι και καθηγητής ιταλικών. Η πίτσα στο Veganaki είναι νόστιμη, διαθετει αυτό που λατρεύω λεπτή τραγανή ζύμη, πολλά λαχανικά, φετά από κάσιους. Προσωπικά θα προσέθετα παραπάνω σάλτσα ντομάτας η οποία θεωρώ ότι θα ανέβαζε την γεύση στα ουράνια. Δοκίμασα το Veganaki Special και φυσικά με τρέλαναν οι πατάτες, οι τηγανητές χωρίς λάδι. Η νοστιμιά τους είναι απερίγραπτη και έδεναν πάρα πολυ όμορφα ως σύνθεση με την ντοματοσαλάτα, την φέτα από κάσιους, το τζατζίκι και την ρώσικη σαλάτα.  Τιμήσαμε τα προαναφερθέντα εδέσματα και με το παραπάνω και δεν υπήρχε χώρος για κάτι άλλο.  Τις επόμενες καινοτομίες τις άφησα για την επόμενη φορά. Η σύσταση του NicVeganik είναι να τρέξετε στο Veganaki και να παραγγείλετε ο, τι ποθεί η ψυχή σας στην οδό Αθανασίου Διάκου 38 κοντά στον σταθμό της Ακροπόλεως. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις