7 ΧΡΟΝΙΑ VEGAN


 Ο Δεκέμβρης είναι ο μήνας που μου αρέσει να σκέφτομαι τους έντεκα μήνες που προηγήθηκαν. Είναι ο μήνας όπου γιορτάζω την ονομαστική μου γιορτή και τα vegan γενέθλια μου. Φέτος συμπληρώνω εφτά χρόνια vegan. Εφτά απίστευτα ευτυχισμένα χρόνια που με πήγαν εκεί που πρέπει να είμαι. Είμαι με καλύτερη υγεία, στην φυσική φόρμα που ανέκαθεν ήθελα, με καλύτερη ψυχολογία. Είμαι vegan blogger με αναγνώστες από 21 έως 40 χώρες,  νοικοκύρης vegan chef και vegan συγγραφέας. Προ ημερών μάλιστα πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του πρώτου μου βιβλίου, του πρώτου μου μυθιστορήματος με τίτλο "Το χαμόγελο συνάντησε ένα δάκρυ" το οποίο κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Υδροπλάνο. Ήταν μια υπέροχη γιορτή στην οποία μίλησα για τις ιστορίες του βιβλίου μου. Ιστορίες με vegan ήρωες που με την μαγειρική τους, την φιλοσοφία τους, την ενσυναίσθηση τους καθορίζουν με ιδιαίτερο χρώμα την ιστορία της ζωής τους. Το θέμα βεβαίως δεν είναι προσωπικό. Εγώ και το βιβλίο απλώς είμαστε οι αγγελιοφόροι. Αυτοί που μεταφέρουμε το μήνυμα του βιγκανισμού και γινόμαστε μέρος του διαλόγου. Το ότι έρχονται  και μας ρωτάνε, το ότι οι συνάνθρωποι μας θέλουν πληροφόρηση είναι μια πρώτη νίκη. Φυσικά πρέπει να γίνουν πολλά περισσότερα διότι βρισκόμαστε μπροστά σε μια τρομακτική κλιματική κρίση την οποία πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Η εκπαίδευση, ο διάλογος, η λογοτεχνία μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο και να βοηθήσουν ουσιαστικά στην εξέλιξη, με ενσυναίσθηση, της ανθρωπότητας. Vegan για πάντα λοιπόν. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις