ΛΑΔΕΡΟ ΦΑΓΗΤΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΣΙΦΝΟΥ

 


Είμαι εξαιρετικός μάγειρας. Δεν το λέω εγώ. Μου το έχουν πει όσοι είχαν την τύχη να δοκιμάσουν κάτι από τα χέρια μου και από την φαντασία μου. Λέω από την φαντασία μου γιατί ενώ έχω πάντα μια συνταγή μπροστά μου δεν την τηρώ ποτέ πιστά. Πάντα κάνω κάτι δικό μου. Κάτι που είναι γνώριμο αλλά και πρωτοποριακό την ίδια στιγμή. Αυτό που μ' ενδιαφέρει, τηρώντας πάντα τις vegan προδιαγραφές, είναι η ωραία γεύση, η πικάντικη, αυτή που σου μένει και την μνημονεύεις. Αποφάσισα λοιπόν ότι σ' αυτό το blog θα ξεδιπλώσω και την ιδιότητα μου αυτή του vegan chef. Το έχω κάνει ήδη στο Veganik podcast μου,(που θα επιστρέψει σύντομα με νέα επεισόδια)θα το κάνω και εδώ. Θέλω με χαρά να εισάγω την ελληνική vegan κουζίνα στο δυναμικό περιεχόμενο αυτού του blog. Για να δώσω ιδέες στους συμπατριώτες μου αλλά και για να μυήσω τους φίλους vegan σε όλο τον κόσμο- που μου κάνουν την τιμή και διαβάζουν τον Veganik-στην ελληνική κουζίνα. Σήμερα λοιπόν σας παρουσιάζω τα ρεβίθια έτσι όπως τα κάνουν στο νησί της Σίφνου. Είναι διαφοροποιημένη η συνταγή βεβαίως. Έβαλα και την δική μου πινελιά. Φωτογραφίες από την Σίφνο θα βρείτε παρακάτω.

ΣΥΝΤΑΓΗ

ΥΛΙΚΑ

1 κιλό ρεβίθια 
2 Κρεμμύδια ξερά
1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο
2 κουταλιές της σούπας αλάτι Ιμαλαίων 
1 κουταλιά άσπρο πιπέρι
4-5 λεπτές φέτες βιολογικού λεμονιού
1 σκελίδα σκόρδο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ 

Βάζουμε τα ρεβίθια σε μπόλικο νερό και τα αφήνουμε εκεί για μια νύχτα, δηλαδή,7-8 ώρες. Το επόμενο πρωί ξεπλένουμε τα ρεβίθια. Τα ρίχνουμε σ' ένα πυρίμαχο σκεύος, προσθέτουμε τα ψιλοκομμένα κρεμμύδια, το σκόρδο, βάζουμε το αλάτι, το πιπέρι και ραντίζουμε όλη την επιφάνεια με το λάδι. Ανακατεύουμε ελαφρά και προσεχτικά. Στο τέλος βάζουμε από πάνω τις φέτες του λεμονιού. Τοποθετούμε το πυρίμαχο σκεύος μας στον φούρνο στους 150 βαθμούς. Συνήθως θέλει 4 ώρες για να ετοιμαστεί το φαγητό μας. Η καλύτερη συμβουλή γι' αυτό το φαγητό, όπως και για πολλά λαδερά εδέσματα που φτιάχνουμε στην Ελλάδα, είναι να το αφήσετε στο ψυγείο για μια μέρα και να το φάτε την επομένη. Θα με θυμηθείτε αν το κάνετε. Εγώ το σερβίρω με λίγη ρίγανη από και με μια κουταλιά της σούπας από φρέσκια σάλτσα ντομάτας και παντζαριού  που έφτιαξα εγώ ο ίδιος. Αυτή την υπέροχη σάλτσα θα σας την παρουσιάσω σε άλλη ανάρτηση.  Ας ευλογεί ο Θεός την Σίφνο. 









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις